Ekmek Parası | GooG Reklamına Bir Tık:)

Ekmek Parası | GooG Reklamına Bir Tık:)

Serdar Tuncer - Sen İstanbul Kokardın Full Albüm

~
Serdar Tuncer - Sen İstanbul Kokardın Full Albüm Full Albüm 2009 Direk Link İndir

Lütfen Google Reklamlarına 1 Kere Tıklayınız,
Direk Link Olarak İndirmenin Keyfini Çıkartın. Keyifli Dinlemeler..

1. Sen İstanbul Kokardın
2. A... & Şaşırdım Kaldım İşte
3. Sadece Sen - Rübailer
4. Etme & Demedim Mi
5. İçlenmeler ya da Bir Başkasının Şiiri
6. Getme Tersa Balası & Gasid-i Yar
7. Sana Bana Vatanıma Ülkemin İnsanlarına Dair
8. Beni Anlamayaşına
9. İsyan Etmişim & Ahmet Benim

Google Reklamlarına 1 Kere Tıklayınız
| Direk Link Tıkla İndir |
| Alternatif Link İndir 1 |
| Alternatif Link İndir 2 |



___________________
Serdar Tuncer , Sen İstanbul Kokardın Full Albüm Müzik İndir